Більшість скарг щодо якості теплопостачання, які надходять до КП “Черкаситеплокомуненерго”, стосуються питань внутрішньобудинкових систем.
Про це під час прямого ефіру у студії “18000” заявив директор комунального підприємства Павло Карась.
– 95 % скарг – це скарги, які стосуються роботи внутрішньобудинкових систем. Наприклад, стандартна скарга – не гріє стояк в будинку, у спальнях холодно. Або, наприклад, на верхніх поверхах спекотно, на нижніх – холодно. Це не питання “Черкаситеплокомунерего”. Ми подаємо тепло до будинку. Далі розподілом тепла всередині будинку займається управитель, – пояснює Карась.
Він також додав, що майже всі будинки, які обслуговує теплокомунерего, підключені до системи моніторингу.
– Кожні 6 годин ми отримуємо інформацію з лічильників про параметри. Ми бачимо, які на будинок заходять параметри, – запевняє директор КП.
Дивіться повну версію відеоефіру
Як повідомляв “18000”, Карась розповів про “платіжну дисципліну” споживачів тепла.
Дивіться розслідування, прямі ефіри, опитування від “18000” на ютубі. Не забудьте підписатися!