Більшість скарг щодо якості теплопостачання, які надходять до КП «Черкаситеплокомуненерго», стосуються питань внутрішньобудинкових систем.
Про це під час прямого ефіру у студії «18000» заявив директор комунального підприємства Павло Карась.
- 95 % скарг – це скарги, які стосуються роботи внутрішньобудинкових систем. Наприклад, стандартна скарга – не гріє стояк в будинку, у спальнях холодно. Або, наприклад, на верхніх поверхах спекотно, на нижніх – холодно. Це не питання «Черкаситеплокомунерего». Ми подаємо тепло до будинку. Далі розподілом тепла всередині будинку займається управитель, – пояснює Карась.
Він також додав, що майже всі будинки, які обслуговує теплокомунерего, підключені до системи моніторингу.
- Кожні 6 годин ми отримуємо інформацію з лічильників про параметри. Ми бачимо, які на будинок заходять параметри, – запевняє директор КП.
Дивіться повну версію відеоефіру
Як повідомляв «18000», Карась розповів про «платіжну дисципліну» споживачів тепла.
Дивіться розслідування, прямі ефіри, опитування від «18000» на ютубі. Не забудьте підписатися!



