
У Черкасиобленерго просять сплатити за електроенергію
Черкащани, які з певних причин не оплатили рахунки за спожиту електроенергію, отримають 24 жовтня повідомлення з нагадуванням про заборгованість.
Про це повідомили в пресслужбі Черкасиенергозбуту.
«Відповідно до пункту 4.12 Правил роздрібного ринку електричної енергії, плата за спожиту протягом розрахункового періоду електроенергію має бути внесена не пізніше 20 числа наступного місяця, якщо договором не встановлено іншого терміну. Якщо ви ще не здійснили оплату за цей місяць, наполегливо просимо зробити це якомога швидше», – йдеться в повідомленні.
Якщо ж ви вже здійснили оплату, але все ж отримали повідомлення про борг, в Черкасиенергозбуті перепрошують. Це могло статися з кількох причин:
- неправильний номер телефону у базі даних. Телефон може не відповідати вашому особовому рахунку. Виправити це можна, звернувшись до кол‐центру;
- затримка надходження платежу. Ваш платіж ще не потрапив на особовий рахунок. Особливо часто таке трапляється при оплаті через АТ «Укрпошта», де кошти можуть надходити протягом до 7 робочих днів. Крім того, у зв’язку з воєнним станом затримки можуть виникати і при оплаті через інші сервіси. У такому випадку варто просто зачекати — як тільки кошти надійдуть, вони будуть зараховані в повному обсязі;
- помилка під час оплати (наприклад, неправильно вказаний особовий рахунок). Якщо це сталося, вам варто звернутися до Центру обслуговування споживачів або до установи, де ви здійснювали платіж, для виправлення ситуації.
Щоб своєчасно отримувати рахунки для оплати до 20 числа, рекомендують користуватися сервісом «Електронний рахунок».
Як підключити сервіс «Електронний рахунок»?
- заповнити форму;
- в особистому кабінеті споживача на сайті ТОВ «Черкасиенергозбут», поставити відмітку про відмову від паперових рахунків та вказати електронну пошту і номер телефону;
- звернутися до Центру обслуговування споживачів ТОВ «Черкасиенергозбут».
Реклама
Зв’яжися з нами. Інформацію про рекламний відділ «18000» знайдете ТУТ.


