Виконком розриває договір із Бортником на вивезення сміття

Виконавчий комітет розриває договір на вивезення негабаритних відходів із компанією “Нова якість” з 1 вересня.

Таке рішення виконком ухвалив щойно.

За словами секретаря міськради Ярослава Нищика, ще в листопаді “Нова якість” отримала низку рекомендацій від Антимонопольного комітету. Проте так і не відреагувала на них.

– Зокрема, порушення стосувалися укладання індивідульних договорів із черкащанами. Послуга з вивезення сміття не передбачає укладання публічного договору. Натомість індивідуальних договорів компанія укладати так і не почала, – сказав Нищик. – Мені здається, ми зробили величезну помилку, уклавши договори на дуже тривалий час. Перспектив співпраці з цим підрядником я не бачу, оскільки всі рекомендації від мешканців, від міської влади, від АМКУ в плані вивезення негабариту проігноровано.

Фото зі сторінки Ігоря Зайчука

Фото зі сторінки Ігоря Зайчука

Нищик запропонував скоротити тривалість співпраці із Бортником до 1 вересня. Улітку профільні департаменти мають провести повторний конкурс для визначення переможця, який надалі вивозитиме сміття.

Окремо посадовець попросив управління інспектування посилити контроль за виконанням цієї послуги, і кожного тижня доповідати, чи були виявлені відхилення від графіку вивезення.

Згодом на рішення влади відреагувала і сама “Нова якість”. У компанії заявили, що воно незаконне.

Нагадаємо, із початком минулого літа в Черкасах почали вивозити великогабаритне сміття по-новому. У попередні роки цим мали займатися місцеві СУБи, проте через низький тариф комунальники по суті не мали коштів на таку послугу, а отже, вона фактично не надавалася. Для вирішення ситуації в міськраді провели конкурс. За його результатом було укладено договір на 20 років із товариством “Сантехбудконструкція”, що належить до орбіти відомого підприємця Андрія Бортника. Правонаступником компанії стало підприємство “Нова якість”.

У грудні 2019-го міська рада проголосувала за проекти скасування два рішення виконавчого комітету: щодо визнання компанії підприємця Андрія Бортника переможцем і щодо встановлення тарифу на цю послугу в розмірі 13 грн 20 коп. Однак суд призупинив це рішення.

Вісімнадцять три нулі
Вісімнадцять три нулі
Вісімнадцять три нулі
Вісімнадцять три нулі
Вісімнадцять три нулі
Вісімнадцять три нулі
Вісімнадцять три нулі
Вісімнадцять три нулі
коментарі
10 Коментарів
  1. Що значить “через низький тариф”?? Чому у Вінниці, Маріуполі, Тернополі та ін. містах,. немає такого відокремленого поняття, як “вивіз великогабаритного сміття”, вивозять УСЕ за тариф, нижчий за 20 грн.! А у нас вивозять побутові відходи за 24 грн. і це – малий тариф? А тепер подивіться на ситуацію: людина, не маючи коштів на ремонти, не викидаючи нічого “великого” (особливо пенсіонери), повинні платити по 13 грн. щомісяцся! ЗА ЩО? Щоб виживала ще одна компанія із вивозу сміття? Такого в Україні немає ні у кого! Чи це не занадто – 37 грн., коли у Києві платять 27? Ми що, саме “сміттєве місто”?

  2. А як можуть малі дітки виносити виликогабарит, а такса і на них діє!!!

  3. Не зрозуміло чому оплата береться з кількості мешканців а не з помешкання ? Ремонтні роботи проводяться в помешканні і це ніяк не пов’язано з кількістю проживаючих .А робити нарахування на новонароджену дитину це взагалі якась нісенітниця .

  4. Я пенсіонер (78 років). Живу один. Останній раз великогабаритне сміття виносив 15-20 років тому. Я

  5. Я пенсіонер (78 років). Живу один. Останній раз великогабаритне сміття виносив 15-20 років тому. Якщо в магазині ви нічого не купуєте ви платите за це, за нічого?

  6. Я в м.Черкаси проживаю 6 років,і за цей час я один,тільки ОДИН раз виніс негабарит.Це були дрері та лудки від них,коли робили ремонт.І в мене таке запитання:-“Чому я повинен кожен місяць платити за цю послугу,якою не користуюсь???

  7. Це проблема, коли несвідомі люди створюють звалища будівельного сміття посеред міста і її не вирішити штрафами, бо не спіймаєш винного. Тому його вивезення повинно бути закладене в загальному тарифі та проводитись Черкаською службою чистоти.

    1. Згодна із вами. Наприклад, у Тернополі за вивіз усього є єдина сплата – 17 грн./людини. Чому у нас “Службі чистоти” мало 24 грн.-це питання до них. Мабуть, звикли до фіксованих прибутків.

  8. А ще одне важливе питання: платити до 1 вересня чи зовсім не платити? Чому цю фінансову сторону ніхто та ніде не висвітлює? Думаю, багато хто не платив зовсім, хтось потроху. А як треба?

  9. Якщо не використовуєш послугу, навіщо платити?

Залиште свій коментар

Ваша e-mail адреса не оприлюднюватиметься. Обов’язкові поля позначені *