
Черкащани скаржилися на роботу валідаторів в автобусах
У Черкаській міській раді не отримували скарг щодо незадовільної роботи валідаторів в автобусах за маршрутом №5.
Таку інформацію «18000» отримав у відповіді на запит до міської ради.
Звернення від читачів
До журналістів «18000» звернувся читач із повідомленням про те, що в автобусі, який курсує за маршрутом №5, некоректно працювали валідатори.
«Маршрутка №5, автобус 327, ДН АА5439ТА, компанія «Epitrans», валідатор не працює, картками розрахуватись не можливо, повідомлення: «Квиток у чорному списку, помилка HTTP 401», – йшлося у повідомленні.
Крім цього, читач зазначив, що водій із кондуктором «пропонували сплатити за проїзд готівкою» і стверджували, що «валідатори нікому непотрібні».
Відповідь міської ради
Оскільки знайти контакт керівника перевізника «Епітранс» у вільному доступі не вдалося, медіа звернулося в міську раду. Тут же повідомили, що за роботу автоматичної системи обліку оплати проїзду (АСООП) відповідає оператор системи ТОВ «Смарт‐Тикет Технолоджи» (CTT). А скарги щодо незадовільної роботи валідаторів надходять на номер гарячої лінії оператора (0800300844).
«За систематичні порушення роботи АСООП та зволікання з їхнім усуненням передбачено розірвання договору. Наразі договори не розривали», – додали у відповіді на запит до мерії.
І зауважили, що до кінця року облік всіх перевезених пасажирів планують забезпечити за допомогою автоматичної системи обліку оплати проїзду.
Що було раніше?
Як писав «18000», містянин Павло Милокост реєстрував на сайті мерії петицію, в якій просив усунути ТОВ «Епітранс» і повернути на всі маршрути старих перевізників. В електронному зверненні черкасець скаржився на хамовиту поведінку, не видачу квитків, невідомий графік руху та автобуси, які не пристосовані для громадських перевезень містом. Петиція зібрала менше голосів, ніж достатньо для розгляду депутатами.
Епітранс відомий ще одним порушенням і конфліктом із компанією автоматизованої системи обліку плати за проїзд – «CTT». Перевізник на певний час від’єднав автобуси на маршруті №4 від системи валідаторів.
Тоді у відповіді на запит «18000» у міській раді повідомили, що працівники управління транспорту перевірили ситуацію і склали відповідний акт на перевізника. Він усунув порушення впродовж часу, передбаченого договором на обслуговування маршруту.
Крім цього, нині продовжують збір підписів петиції щодо:
- зміни перевізника на автобусних маршрутах № 24, 30, 36 – це ТОВ «АВТО – ТЮЛ»;
- заміни перевізника або перегляд умов договору на автобусному маршруті №20 – ДП «Чарз Авто».
Додамо, нещодавно ТОВ «Епітранс» почав обслуговувати і маршрут №26 «Автовокзал – Обласна лікарня».
Читайте також. Транспорт Черкас після підвищення тарифів: новий перевізник й автобуси, скарги пасажирів.
Ви або ваші знайомі творите сьогодення Черкащини, волонтерите, впроваджуєте круті проєкти й розвиваєте наш регіон. Надішліть інформацію про це «18000».



В маршрутках «Епітранса» дуже часто не працюють валідатори (особливо у вихідні). Водії і кондуктори пропонують оплатити готівкою, а якщо готівки у пасажира немає – висажують (хоча за працездатність валідатора повинен відповідати не пасажир)! Міськрада заплющує очі на такі нюанси. «Совпадєніє»?
Не мутіть води, перевізник достойний, водії привітливі, талони бери – нехочу. Заходиш в автобус, тобі добрий вечір. користуюсь послугами даного перевізника щодня і задоволена
Маршрут 20. Графік руху невідомий. Тренери відключені, не можна відслідкувати рух. Звертання на гарячу лінію міськвиконкому, реакція 0.
Чи є управа на цього перевізника?